Garantie & Klachten

Op deze pagina leggen wij meer uit over het garantiebeleid en klachtenproces van Yuts.nl. Toch nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Garantie

Alle producten op Yuts.nl zijn voorzien van garantie en wij doen ons best om elke bestelling perfect bij u thuis te bezorgen. Helaas komt het wel eens voor dat er iets mis gaat met een besteld product, of dat er fabrieksaf een fout / defect in zit, of dat het verkeerd is gegaan tijdens het transport. In dit geval is het uiteraard mogelijk om aanspraak te maken op de garantie. Het is belangrijk om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek / probleem / defect dit aan ons te melden. Hiermee voldoet u aan de wettelijke plicht. Valt het gebreke binnen de garantie, dan doen wij ons best om zo snel mogelijk een oplossing te presenteren. Dit kan in de vorm van een reparatie, omruiling of een andere toepasselijke vorm.

Klachten

Helaas kan het wel eens voorkomen dat iets niet verloopt zoals verwacht. Wij doen er graag alles aan om in deze gevallen het zo goed mogelijk op te lossen. Mochten er klachten zijn over de service en/of producten dan horen wij dat graag zodat wij de ervaring kunnen verbeteren. De makkelijkste oplossing is om ons een mail te sturen op info@yuts.nl zodat wij de klacht tijdig op kunnen pakken. Kom we er samen niet uit? Dan is het mogelijk om bemiddeling aan te vragen via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil . Ook is het mogelijk om de klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/odr. Wordt de klacht nog niet in behandeling genomen door Yuts of elders, valt hij te deponeren op het ODR-platform.